| | |
|
De eerste week - Tips
Tip 1 - Gebruik geen overbodige opdrachten. Denk dan aan die idiote 'upgrade
je troepen' waar je een paar pleisters voor krijgt.
Tip 2 - Wat helpt is om tijdens stap 5 een overzichtje te maken van alle GS
die je nog nodig hebt (residentie naar 10 + 3 kolonisten) - het aantal GS dat je nog
krijgt van beloningen en wat je nog hebt liggen. Doe hetzelfde met het aantal CP
dat je nog nodig hebt, min 500 van 1 van de beloningen. Deel het aantal GS door je
GS prodictie en deel het aantal CP door je CP productie en je krijgt een idee over
hoeveel uur je kan stichten. Vergeet niet dat een kolonist 3,5 uur bouwtijd heeft
waardoor je 3,5 uur voor je voldoende CP hebt, eigenlijk al voldoende GS moet
hebben. Updat je schemaatje elke paar uur en je ziet of het allemaal een beetje
uit komt. Als je bijvoorbeeld veel te veel GS hebt, kun je ook nog een extra CP
gebouwtje aan zetten, waardoor je net wat sneller kan stichten.
Tip 3 - Wat er vaak in alliantieverband gebeurt, is dat 2-3 spelers die het
snelst zijn met CP een GS push krijgen van hun alliantiegenoten. Deze spelers zullen
waarschijnlijk voor die begeerde 150% 15-croppers (15c) gaan en zullen daarom
supersnel moeten stichten. Zodra ze lopen sturen ze weer GS terug naar alliantieleden
die nog bezig zijn. Dit helpt de snelste wat vooruit en zet de alliantie in een
sterkere positie. Dit betekent dus ook dat er in je planning ook wel een wat groter
verschil dan 3,5 uur mag zitten tussen CP en GS, omdat je eventueel nog een GS push
van je alliantie kan krijgen om te compenseren.
Tip 4 - Ga niet als een malloot op CP spelen om vervolgens bij je ally te
bedelen om GS omdat het allemaal niet uit komt. Je krijgt instant douchebag status
en niemand wil meer met je samen spelen.
Tip 5 - Je held zal continu doodlopen op avonturen als je alle puunten in de
grondstoffenbonus steekt. Zorg dus dat je voor elke level-up kijkt of je held niet
te snel zijn/haar levens verliest, anders zal je zalfjes moeten kopen of GS
verliezen. 1 punt in vechtsterkte en 3 in GS bonus moet wel voldoende zijn.
Tip 6 - Doe je dagelijkse beloningen! Er zitten CP en GS in verstopt en als
je mazzel hebt, krijg je ze 2x voor je sticht.
Als je dit alles in een dag of 8 voor elkaar krijgt, heb je het prima gedaan.
<< Stap 8
|
Stichten >>
| | |
|
|